Alege softul de gestiune COMAX, proiectat să optimizeze fiecare aspect al procesului de vânzare. Simplifică operațiunile, gestionează eficient stocurile și oferă clienților tăi o experiență de neuitat.
Știm că uneori să gestionezi o afacerea poate fi o provocare. Actualizarea stocurilor, monitorizarea vânzărilor, generarea rapoartelor de performanță și sincronizarea magazinelor necesită mult timp și efort.
Cu COMAX Retail, toate acestea se pot face mult mai ușor, fără să pierzi timp. Soft-ul nostru de gestiune este smart, dar ușor de utilizat și te ajute să preiei controlul afacerii tale.
Multe probleme, o soluție eficientă prin care le poți rezolva
COMAX Retail vine în sprijinul tău cu o soluție de Back Office ușor de utilizat, potrivită magazinului tău online. Îți oferim funcționalități și diverse analitice care să te ajute să-ți optimizezi afacerea, să scurtezi timpul de lucru și să ajungi la performanțele dorite.
Softul îți pune la dispoziție peste 20 de analize complete de performanță a afacerii cât și multiple rapoarte. Cu ajutorul lor îți organizezi mai bine afacerea și iei cele mai bune decizii pe viitor.
Business Intelligence
Prin intermediul acestei funcționalități ai acces la rapoarte și analize complete în timp real. Ești mereu la curent cu performanța afacerii și cu activitatea din magazinul tău.
Achiziții de la furnizori
Aprovizionarea cu stocuri și gestiunea furnizorilor poate fi un proces dificil și adesea haotic. Sistemul nostru de gestiune îți oferă un meniu special, în care poți organiza listele de furnizori, comenzile și plățile și rapoartele aferente colaborării cu aceștia.
Vânzări
Automatizarea vânzărilor nu a fost nicicând un proces mai ușor. La un click distanță ai afișat, într-un mod organizat, opțiuni pentru documentele financiare și listele de clienți.
Cheltuieli
Ține evidența cheltuielilor afacerii tale cu ajutorul unui meniu dedicat, ce include opțiuni pentru gestionarea plăților și categoriile de cheltuieli.
Catalog de produse
Poți urmări activ și constant situația produselor din magazinul tău. Îți oferim diverse opțiuni prin care poți grupa produsele în funcție de nevoile afacerii tale, dar și opțiuni în care poți monitoriza listele de preț, promoțiile și chiar situația cu producătorii și importatorii.
Gestionarea simultană a unui magazin online și a unei locații fizice acum e mult mai ușoară. Prin intermediul soluției de Back-office și a aplicației de casier poți sincroniza eficient magazinul online și cel fizic.
Astfel spus gestionezi totul într-un singur loc și ești mereu la curent cu toate aspectele importante ale business-ului tău atât online cât și offline.
Suport dedicat 24/7
Suntem alături de tine la fiecare pas. De la crearea contului DEMO până la utilizarea de zi cu zi a soluției noastre.
Beneficiezi de suport dedicat pentru soft-ul de gestiune și suntem alături 24/7 de casieri pentru orice situație neprevăzută.
”
„Recomandăm serviciile COMAX, tuturor antreprenorilor care doresc să își eficientizeze afacerea, soft-ul este extrem de practic, foarte accesibil angajaților, cât și partea de back-office foarte bine structurată. Echipamentele funcționează perfect, iar suportul oferit de către echipa tehnică, mai adaugă un mare plus, mereu atenți și promți in rezolvarea oricărei situații apărute. Suntem extrem de mulțumiți de tot ce cuprinde colaborarea noastră cu serviciile COMAX.”
Sakura Boba House
„Suntem foarte mulțumiți de softul oferit de COMAX. A fost o soluție eficientă pentru managementul afacerii deoarece a acoperit toate aspectele, de la rapoarte pentru contabilitate la gestiunea stocurilor. În plus este un soft foarte ușor de folosit atât de către angajați cat și de către contabilă . Cireasa de pe tort este echipa de suport – mereu disponibilă, mereu amabilă, indiferent de zi sau ora cu soluții și ajutor.”
Golden Wings Coffee & Lounge
„Sistemul de gestiune COMAX ne oferă o imagine foarte clară și detaliata despre stoc la zi, vânzare pe anumite perioade, pe produse si pe costuri. Echipa este foarte operativa spre a rezolva orice dificultate, foarte prompți in a răspunde la toate solicitările. Softul nu se blochează si este foarte simplu de utilizat atât in zona de back-office, cât si pentru angajații din locații”
Hygge
„După mine, și am studiat cam tot ce este pe piață, aplicația BinaSmartBusiness (pusă la dispoziție de COMAX Retail) oferă cel mai potrivit soft de gestiune a stocurilor pentru magazinele de vanzare cu amănuntul și tot ce ține de contabilitatea primară a firmei. În ce privește echipa de suport aș spune că activitatea lor ceste cea mai generoasă definiție a termenului SUPORT.
Teodal Plant
Preia controlul afacerii tale!
Alege abonamentul lunar care ți se potrivește! Poți opta între soluția de Back Office și cea care inlcude și aplicație de casier pentru sincronizarea magazinului fizic cu cel online.
Îți oferim suport în configurarea contului și mai apoi pe toată durata colaborării.
Vrem să fii sigur că soluția noastră de gestiune este potrivită pentru afacerea ta. De aceea, îți oferim posibilitatea de a o testa GRATUIT timp de 14 zile, fără nicio obligație.
Îți oferim o ședință de consultanță și te vom ajutăm în crearea și configurarea contului, iar mai apoi te vom ghida pas cu pas prin platforma noastră. Vei avea ocazia să explorezi toate funcționalitățile softului și vei vedea concret cum poți să îți gestionezi mai eficient afacerea.
Eficientizează-ți afacerea cu soluțiile de gestiune COMAX Retail
asiguri buna funcționare a business-ului datorită unei gestiuni eficiente a stocurilor;
efectuezi și generezi peste 20 de rapoarte detaliate cu privire la performanța afacerii tale;
beneficiezi de update-uri ale sistemului fără costuri suplimentare;
îți personalizezi sistemul în funcție de nevoile specifice ale afacerii;
te bucuri de o experiență intuitivă și eficientă;
sincronizezi rapid magazinul fizic cu cel online sau mai multe locații fiizice;
ești mereu la curent cu ce se întâmplă pe site-ul tău;
testezi gratuit sistemul software pentru a vedea dacă ți se potrivește;
scapi de erorile umane și scurtezi timpul de lucru;
îți optimizezi afacerea șoi iei decizii mai calculate;
reduci timpii de așteptare și crești satisfacția clienților tăi.
Transformă business-ul tău într-o afacere de succes!
E atât de ușor să ai o afacerea performantă când știi mereu ce se întâmplă. Solicită ACUM un cont GRATUIT și convinge-te cât e de ușor să iei decizii de business inteligente!