Descoperă potențialul maxim al afacerii tale

Alege softul de gestiune COMAX, proiectat să optimizeze fiecare aspect al procesului de vânzare. Simplifică operațiunile, gestionează eficient stocurile și oferă clienților tăi o experiență de neuitat.

e-commerce

COMAX RETAIL

Soft de gestiune intuitiv

Știm că uneori să gestionezi o afacerea poate fi o provocare. Actualizarea stocurilor, monitorizarea vânzărilor, generarea rapoartelor de performanță și sincronizarea magazinelor necesită mult timp și efort. 

Cu COMAX Retail, toate acestea se pot face mult mai ușor, fără să pierzi timp. Soft-ul nostru de gestiune este smart, dar ușor de utilizat și te ajute să preiei controlul afacerii tale. 

Sistem de gestiune pentru magazine online

Începe gestionarea eficientă
a afacerii tale!

Multe probleme, o soluție eficientă prin care le poți rezolva

COMAX Retail vine în sprijinul tău cu o soluție de Back Office ușor de utilizat, potrivită magazinului tău online. Îți oferim funcționalități și diverse analitice care să te ajute să-ți optimizezi afacerea, să scurtezi timpul de lucru și să ajungi la performanțele dorite.

+20 și rapoarte detaliate

Softul îți pune la dispoziție peste 20 de analize complete de performanță a afacerii cât și multiple rapoarte. Cu ajutorul lor îți organizezi mai bine afacerea și iei cele mai bune decizii pe viitor.

Business Intelligence

Prin intermediul acestei funcționalități ai acces la rapoarte și analize complete în timp real. Ești mereu la curent cu performanța afacerii și cu activitatea din magazinul tău.

Achiziții de la furnizori

Aprovizionarea cu stocuri și gestiunea furnizorilor poate fi un proces dificil și adesea haotic. Sistemul nostru de gestiune îți oferă un meniu special, în care poți organiza listele de furnizori, comenzile și plățile și rapoartele aferente colaborării cu aceștia.

Vânzări

Automatizarea vânzărilor nu a fost nicicând un proces mai ușor. La un click distanță ai afișat, într-un mod organizat, opțiuni pentru documentele financiare și listele de clienți.

Cheltuieli

Ține evidența cheltuielilor afacerii tale cu ajutorul unui meniu dedicat, ce include opțiuni pentru gestionarea plăților și categoriile de cheltuieli.

Catalog de produse

Poți urmări activ și constant situația produselor din magazinul tău. Îți oferim diverse opțiuni prin care poți grupa produsele în funcție de nevoile afacerii tale, dar și opțiuni în care poți monitoriza listele de preț, promoțiile și chiar situația cu producătorii și importatorii.

Începe gestionarea eficientă
a afacerii tale!

Back Office și Aplicație de casier

Sincronizare rapidă

Gestionarea simultană a unui magazin online și a unei locații fizice acum e mult mai ușoară. Prin intermediul soluției de Back-office și a aplicației de casier poți sincroniza eficient magazinul online și cel fizic.

Astfel spus gestionezi totul într-un singur loc și ești mereu la curent cu toate aspectele importante ale business-ului tău atât online cât și offline.

Suport dedicat 24/7

Suntem alături de tine la fiecare pas. De la crearea contului DEMO până la utilizarea de zi cu zi a soluției noastre.

Beneficiezi de suport dedicat pentru soft-ul de gestiune și suntem alături 24/7 de casieri pentru orice situație neprevăzută.

Preia controlul afacerii tale!

Alege abonamentul lunar care ți se potrivește! Poți opta între soluția de Back Office și cea care inlcude și aplicație de casier pentru sincronizarea magazinului fizic cu cel online.

Îți oferim suport în configurarea contului și mai apoi pe toată durata colaborării.

Cel mai popular

Back Office +
Aplicație casier

200 RON

TVA inlcus/ lună

Aplicație Front-office

Aplicație Back-office

Documente nelimitate

Modul de facturare

Rapoarte de contabilitate

+20 analize și rapoarte

Business Intelligence

Suport 24/7 pentru casieri

Update-uri nelimitate

2 utilizatori Back Office

1 Utilizator Casier

Back Office

150 RON

TVA inlcus/ lună

Aplicația de Back Office

Documente nelimitate

Suport dedicat

Modul de facturare

Rapoarte de contabilitate

+20 analize și rapoarte

Business Intelligence

Update-uri nelimitate

Începe gestionarea eficientă
a afacerii tale!

14 zile ACCES GRATUIT

Vrem să fii sigur că soluția noastră de gestiune este potrivită pentru afacerea ta. De aceea, îți oferim posibilitatea de a o testa GRATUIT timp de 14 zile, fără nicio obligație. 

Îți oferim o ședință de consultanță și te vom ajutăm în crearea și configurarea contului, iar mai apoi te vom ghida pas cu pas prin platforma noastră. Vei avea ocazia să explorezi toate funcționalitățile softului și vei vedea concret cum poți să îți gestionezi mai eficient afacerea.

soft de gestiune e-commerce gratuit

Soluție completă de gestiune pentru afacerea ta!

Ai funcții complexe și suport dedicat pentru a gestiona eficient afacerea ta.

Business Intelligence

Aplicație mobilă

Suport 24/7

Stocare Cloud

Integrare e-factura

Update-uri nelimitate

 +20 Rapoarte și Analize 

Sisteme de plăți

Catalog de produse

Funcții de marketing

Alege COMAX Retail pentru afacerea ta!

Eficientizează-ți afacerea cu soluțiile de gestiune COMAX Retail

Transformă business-ul tău într-o afacere de succes!

E atât de ușor să ai o afacerea performantă când știi mereu ce se întâmplă. Solicită ACUM un cont GRATUIT și convinge-te cât e de ușor să iei decizii de business inteligente!