retail - solutii gestiune magazin
comax retail romania

Ai un magazin?
Noi te ajutăm să vinzi mai ușor!

Cu COMAX Retail ai oportunitatea de a vinde mai ușor și de a-ți gestiona mai eficient afacerea fără să ai bugete mari de investiție.

Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!

    Gestionarea magazinelor poate fi stresantă

    Principala provocare atunci când ai un magazin este să fii mereu la curent cu stocurile de produse pentru a putea răspunde prompt nevoilor clienților tăi. De cele mai multe ori aprovizionarea și gestionarea stocurilor este un proces greoi și rudimentar dacă nu ai la dispoziție sisteme de gestiune eficiente.

    De acum afacerile investesc în digitalizare și asta pentru că birocrația și procesele umane durează mult și pot fi însoțite de erori care ne pot costa mult. Cu sistemele de gestiune și vânzare moderne, proprietarii de magazine pot acum să își gestioneze mai ușor stocurile, să realizeze în mod corespunzător contabilitatea primară și să vândă mai rapid clienților.

    COMAX RETAIL

    Performanța e accesibilă oricui!

    DA, vrei să vinzi mai rapid, DA, vrei să gestionezi mai eficient stocurile, DA, vrei să scapi de contabilitatea greoaie, DAR cu ce cost?

    Cu COMAX Retail ai la îndemână sistemele moderne de gestiune care să te ajute să faci tot ce am menționat mai sus și chiar mai mult de atât, la costuri foarte reduse.

    Știm că o investiție într-un sistem performant te poate ajunge la câteva mii de euro. De aceea, pentru a veni în sprijinul afacerilor mici, suntem singurii de pe piața din România care îți oferă posibilitatea de a închiria terminale POS pentru magazinul tău.

    Ai pachete accesibile din care poți alege sisteme smart, dar ușor de utilizat care să te ajute să ții pasul cu ultimele trenduri în afaceri și să îți crești performanța afacerii tale.

    terminal pos cu touchscreen

    Vinde mai rapid cu COMAX!

    Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!

      Alege un abonament flexibil!

      Terminalele noastre POS și soft-ul de gestiune sunt concepute pentru a se adapta nevoilor specifice ale afacerii tale.

      Abonament lunar

      Sunmi T2

      95€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă cu 2 ecrane

      Ecran dedicat clientului/reclame

      Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă

      Actualizare vânzări timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

      Abonament lunar

      iMIN SWAN

      85€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă cu 2 ecrane

      Ecran dedicat clientului/reclame

      Actualizare vânzări timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

       

       

      sunmi cu un imprimanta

      Abonament lunar

      Sunmi T2

      65€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă cu 1 ecran

      Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă

      Actualizare vânzări timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

       

       

      Abonament lunar

      Jassway Apollo

      55€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă compactă cu 1 ecran

      Actualizare vânzări în timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

       

       

       

      Abonament lunar

      Sunmi T2

      95€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă cu 2 ecrane

      Ecran dedicat clientului/reclame

      Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă

      Actualizare vânzări timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

      Abonament lunar

      iMIN SWAN

      85€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă cu 2 ecrane

      Ecran dedicat clientului/reclame

      Actualizare vânzări timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

       

       

      Abonament lunar

      Jassway Apollo

      55€

      + TVA (software + hardware)

      Tabletă compactă cu 1 ecran

      Actualizare vânzări în timp real

      Aplicație intuitivă

      Suport 24/7 pentru casieri

      Acces total backoffice

      Utilizatori multipli

      Update-uri gratuite

      Stocare în cloud

       

       

       

      Soluție de gestiune și vânzare eficientă

      Ai funcții complexe și suport dedicat pentru a gestiona eficient afacerea ta. De la funcția de inventar, aprovizionare și registru de casă, la e-factura, programe de fidelitate și multe altele.

      Managementul aprovizionării

      Inventar

      Vânzări și clienți

      Catalog de produse

      Programe de fidelitate

      Mijloace fixe

      Registru de casă

      Interfață prietenoasă

      Sisteme de plăți multiple

      Integrare e-factura

      Update-uri nelimitate

      Finanțe și contabilitate

      Stocare în cloud

      BI – Analizde și rapoarte

      Suport 24/7

      Vinde mai rapid cu COMAX!

      Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!

        Soluții configurate pentru Retail

        Am adaptat soluțiile noastre de gestiune pentru afaceri din domeniul Retail. Cu COMAX gestionezi eficient stocurile, vinzi mai rapid și ești mereu la curent cu performanța magazinului tău. 

        Soluțiile noastre sunt ideale pentru lanțuri de magazine sau magazine fizice și online ce vând o diversitate de produse și includ update-uri nelimitate dar și noi funcționalități GRATUITE în funcție de nevoile specifice din domeniu.

        Configurat pentru afacerea ta

        Terminalele POS ajung la tine configurate pentru afacerea ta.  Tu ne pui la dispoziție informațiile specifice afacerii tale, iar noi configurăm sistemele în funcție de acestea.

        Odată ajunse la tine, tot ce trebuie să faci este să le pornești și să începi să vinzi.

        Suport dedicat 24/7

        Suntem alături de tine la fiecare pas. De la configurarea terminalelor până la utilizarea de zi cu zi a soluției noastre.

        Beneficiezi de suport dedicat pentru soft-ul de gestiune și suntem alături 24/7 de casieri pentru orice situație neprevăzută.

        Trainingul casierilor se face imediat ce terminalele POS ajung la voi iar casierii le vor iubii.

        Sincronizare 360°

        Pentru afacerile care vând în mai multe locații sau care vând atât online cât și fizic, sistemele noastre asigură o sincronizare eficientă a lor în timp real. Astfel vei putea fii mereu la curent cu situația stocurilor și performanța afacerii tale fără să fie nevoie să te deplasezi la locație, doar cu câteva click-uri în aplicația dedicată.

         

        5 to go
        teodal
        sabuca
        golden wings
        business inteligent
        MBA
        hygge

        Alege COMAX Retail pentru afacerea ta!

        Eficientizează-ți afacerea cu soluțiile de gestiune COMAX Retail

        Vinde mai rapid cu COMAX!

        Iubite de casieri și antreprenori, soluțiile noastre de gestiune sunt concepute pentru a-ți face afacerea performantă! Solicită o discuție GRATUITĂ și hai să găsim împreună soluția cea mai potrivită pentru tine!

        • Telefon: 0753 010 625/ 0746 233 806
        • E-mail: office@anibtech.com