

Ai un magazin?
Noi te ajutăm să vinzi mai ușor!
Cu COMAX Retail ai oportunitatea de a vinde mai ușor și de a-ți gestiona mai eficient afacerea fără să ai bugete mari de investiție.
Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!
Gestionarea magazinelor poate fi stresantă
Principala provocare atunci când ai un magazin este să fii mereu la curent cu stocurile de produse pentru a putea răspunde prompt nevoilor clienților tăi. De cele mai multe ori aprovizionarea și gestionarea stocurilor este un proces greoi și rudimentar dacă nu ai la dispoziție sisteme de gestiune eficiente.
De acum afacerile investesc în digitalizare și asta pentru că birocrația și procesele umane durează mult și pot fi însoțite de erori care ne pot costa mult. Cu sistemele de gestiune și vânzare moderne, proprietarii de magazine pot acum să își gestioneze mai ușor stocurile, să realizeze în mod corespunzător contabilitatea primară și să vândă mai rapid clienților.
COMAX RETAIL
Performanța e accesibilă oricui!
DA, vrei să vinzi mai rapid, DA, vrei să gestionezi mai eficient stocurile, DA, vrei să scapi de contabilitatea greoaie, DAR cu ce cost?
Cu COMAX Retail ai la îndemână sistemele moderne de gestiune care să te ajute să faci tot ce am menționat mai sus și chiar mai mult de atât, la costuri foarte reduse.
Știm că o investiție într-un sistem performant te poate ajunge la câteva mii de euro. De aceea, pentru a veni în sprijinul afacerilor mici, suntem singurii de pe piața din România care îți oferă posibilitatea de a închiria terminale POS pentru magazinul tău.
Ai pachete accesibile din care poți alege sisteme smart, dar ușor de utilizat care să te ajute să ții pasul cu ultimele trenduri în afaceri și să îți crești performanța afacerii tale.

Vinde mai rapid cu COMAX!
Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!
Alege un abonament flexibil!
Terminalele noastre POS și soft-ul de gestiune sunt concepute pentru a se adapta nevoilor specifice ale afacerii tale.

Abonament lunar
Sunmi T2
95€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă cu 2 ecrane
Ecran dedicat clientului/reclame
Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă
Actualizare vânzări timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
iMIN SWAN
85€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă cu 2 ecrane
Ecran dedicat clientului/reclame
Actualizare vânzări timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
Sunmi T2
65€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă cu 1 ecran
Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă
Actualizare vânzări timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
Jassway Apollo
55€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă compactă cu 1 ecran
Actualizare vânzări în timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
Sunmi T2
95€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă cu 2 ecrane
Ecran dedicat clientului/reclame
Imprimantă integrată dedicată pentru bonuri de comandă
Actualizare vânzări timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
iMIN SWAN
85€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă cu 2 ecrane
Ecran dedicat clientului/reclame
Actualizare vânzări timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud

Abonament lunar
Jassway Apollo
55€
+ TVA (software + hardware)
Tabletă compactă cu 1 ecran
Actualizare vânzări în timp real
Aplicație intuitivă
Suport 24/7 pentru casieri
Acces total backoffice
Utilizatori multipli
Update-uri gratuite
Stocare în cloud
Soluție de gestiune și vânzare eficientă
Ai funcții complexe și suport dedicat pentru a gestiona eficient afacerea ta. De la funcția de inventar, aprovizionare și registru de casă, la e-factura, programe de fidelitate și multe altele.

Managementul aprovizionării

Inventar

Vânzări și clienți

Catalog de produse

Programe de fidelitate

Mijloace fixe

Registru de casă

Interfață prietenoasă

Sisteme de plăți multiple

Integrare e-factura

Update-uri nelimitate

Finanțe și contabilitate

Stocare în cloud

BI – Analizde și rapoarte

Suport 24/7
Vinde mai rapid cu COMAX!
Programează ACUM o discuție GRATUITĂ!
Soluții configurate pentru Retail
Am adaptat soluțiile noastre de gestiune pentru afaceri din domeniul Retail. Cu COMAX gestionezi eficient stocurile, vinzi mai rapid și ești mereu la curent cu performanța magazinului tău.
Soluțiile noastre sunt ideale pentru lanțuri de magazine sau magazine fizice și online ce vând o diversitate de produse și includ update-uri nelimitate dar și noi funcționalități GRATUITE în funcție de nevoile specifice din domeniu.

Configurat pentru afacerea ta
Terminalele POS ajung la tine configurate pentru afacerea ta. Tu ne pui la dispoziție informațiile specifice afacerii tale, iar noi configurăm sistemele în funcție de acestea.
Odată ajunse la tine, tot ce trebuie să faci este să le pornești și să începi să vinzi.

Suport dedicat 24/7
Suntem alături de tine la fiecare pas. De la configurarea terminalelor până la utilizarea de zi cu zi a soluției noastre.
Beneficiezi de suport dedicat pentru soft-ul de gestiune și suntem alături 24/7 de casieri pentru orice situație neprevăzută.
Trainingul casierilor se face imediat ce terminalele POS ajung la voi iar casierii le vor iubii.


Sincronizare 360°
Pentru afacerile care vând în mai multe locații sau care vând atât online cât și fizic, sistemele noastre asigură o sincronizare eficientă a lor în timp real. Astfel vei putea fii mereu la curent cu situația stocurilor și performanța afacerii tale fără să fie nevoie să te deplasezi la locație, doar cu câteva click-uri în aplicația dedicată.
”
„Recomandăm serviciile COMAX, tuturor antreprenorilor care doresc să își eficientizeze afacerea, soft-ul este extrem de practic, foarte accesibil angajaților, cât și partea de back-office foarte bine structurată. Echipamentele funcționează perfect, iar suportul oferit de către echipa tehnică, mai adaugă un mare plus, mereu atenți și promți in rezolvarea oricărei situații apărute. Suntem extrem de mulțumiți de tot ce cuprinde colaborarea noastră cu serviciile COMAX.”
Sakura Boba House
„Suntem foarte mulțumiți de softul oferit de COMAX. A fost o soluție eficientă pentru managementul afacerii deoarece a acoperit toate aspectele, de la rapoarte pentru contabilitate la gestiunea stocurilor. În plus este un soft foarte ușor de folosit atât de către angajați cat și de către contabilă . Cireasa de pe tort este echipa de suport – mereu disponibilă, mereu amabilă, indiferent de zi sau ora cu soluții și ajutor.”
Golden Wings Coffee & Lounge
„Sistemul de gestiune COMAX ne oferă o imagine foarte clară și detaliata despre stoc la zi, vânzare pe anumite perioade, pe produse si pe costuri. Echipa este foarte operativa spre a rezolva orice dificultate, foarte prompți in a răspunde la toate solicitările. Softul nu se blochează si este foarte simplu de utilizat atât in zona de back-office, cât si pentru angajații din locații”
Hygge
„După mine, și am studiat cam tot ce este pe piață, aplicația BinaSmartBusiness (pusă la dispoziție de COMAX Retail) oferă cel mai potrivit soft de gestiune a stocurilor pentru magazinele de vanzare cu amănuntul și tot ce ține de contabilitatea primară a firmei. În ce privește echipa de suport aș spune că activitatea lor ceste cea mai generoasă definiție a termenului SUPORT.
Teodal Plant














Alege COMAX Retail pentru afacerea ta!
Eficientizează-ți afacerea cu soluțiile de gestiune COMAX Retail

- asiguri buna funcționare a business-ului datorită unei gestiuni eficiente a stocurilor;
- efectuezi și generezi peste 20 de rapoarte detaliate cu privire la performanța afacerii tale;
- beneficiezi de update-uri ale sistemului fără costuri suplimentare;
- îți personalizezi sistemul în funcție de nevoile specifice ale afacerii;
- te bucuri de o experiență intuitivă și eficientă;
- sincronizezi rapid mai multe locații fizice;
- ești mereu la curent cu ce se întâmplă cu afacerea ta;
- testezi gratuit sistemul software pentru a vedea dacă ți se potrivește;
- scapi de erorile umane și scurtezi timpul de lucru;
- îți optimizezi afacerea șoi iei decizii mai calculate;
- reduci timpii de așteptare și crești satisfacția clienților tăi.
Vinde mai rapid cu COMAX!
Iubite de casieri și antreprenori, soluțiile noastre de gestiune sunt concepute pentru a-ți face afacerea performantă! Solicită o discuție GRATUITĂ și hai să găsim împreună soluția cea mai potrivită pentru tine!
- Telefon: 0753 010 625/ 0746 233 806
- E-mail: office@anibtech.com
- Telefon: 0753 010 625/ 0746 233 806
- E-mail: office@anibtech.com