Optează pentru digitalizare! Alege sistemul de gestiune COMAX: intuitiv și conceput pentru a te ajuta să îți crești performanțele afacerii, să lucrezi eficient și să iei decizi calculate.
Solicită ACUM un cont GRATUIT!
Știm că uneori nu e tocmai ușor să gestionezi un magazin online. Trebuie să actualizezi continuu stocurile, să monitorizezi vânzările, să generezi rapoarte de performanță și poate mai ai și un magazin fizic cu care trebuie să te sincronizezi…
Însă, toate acestea se pot face mult mai ușor și într-un timp mult mai scurt cu un soft de gestiune a afacerii. Unul smart, dar ușor de utilizat, care să te ajute să te organizezi mai bine, să monitorizezi continuu performanțele și să iei decizii care să contribuie la dezvoltarea afacerii tale.
Perfect pentru magazinele online, sitemul de Back-office COMAX Retail te ajută să preiei controlul afacerii tale.
Cu o interfață ușor de utilizat și mereu la îndemână datorită aplicației mobile, ești mereu capabil să monitorizezi performanțele afacerii tale și să gestionezi mai ușor stocurile atât din magazinul fizic cât și din cel online, fără să pierzi timp.
Cu reputația de lider pe piață în Israel, COMAX Retail aduce în România soluții eficiente și inovatoare de gestiune a afacerilor.
Suntem dedicați satisfacerii nevoilor și optimizării proceselor de afaceri ale clienților noștri. Ne focusăm constant asupra cerințelor specifice ale acestora și asta ne permite să dezvoltăm soluții personalizate și să le asigurăm dezvoltarea continuă.
Solicită ACUM un cont GRATUIT!
COMAX Retail vine în sprijinul tău cu o soluție de Back Office ușor de utilizat, potrivită magazinului tău online. Îți oferim funcționalități și diverse analitice care să te ajute să-ți optimizezi afacerea, să scurtezi timpul de lucru și să ajungi la performanțele dorite.
Softul îți pune la dispoziție peste 20 de analize complete de performanță a afacerii cât și multiple rapoarte. Cu ajutorul lor îți organizezi mai bine afacerea și iei cele mai bune decizii pe viitor.
Prin intermediul acestei funcționalități ai acces la rapoarte și analize complete în timp real. Ești mereu la curent cu performanța afacerii și cu activitatea din magazinul tău.
Aprovizionarea cu stocuri și gestiunea furnizorilor poate fi un proces dificil și adesea haotic. Sistemul nostru de gestiune îți oferă un meniu special, în care poți organiza listele de furnizori, comenzile și plățile și rapoartele aferente colaborării cu aceștia.
Automatizarea vânzărilor nu a fost nicicând un proces mai ușor. La un click distanță ai afișat, într-un mod organizat, opțiuni pentru documentele financiare și listele de clienți.
Ține evidența cheltuielilor afacerii tale cu ajutorul unui meniu dedicat, ce include opțiuni pentru gestionarea plăților și categoriile de cheltuieli.
Poți urmări activ și constant situația produselor din magazinul tău. Îți oferim diverse opțiuni prin care poți grupa produsele în funcție de nevoile afacerii tale, dar și opțiuni în care poți monitoriza listele de preț, promoțiile și chiar situația cu producătorii și importatorii.
„Recomandăm serviciile COMAX, tuturor antreprenorilor care doresc să își eficientizeze afacerea, soft-ul este extrem de practic, foarte accesibil angajaților, cât și partea de back-office foarte bine structurată. Echipamentele funcționează perfect, iar suportul oferit de către echipa tehnică, mai adaugă un mare plus, mereu atenți și promți in rezolvarea oricărei situații apărute. Suntem extrem de mulțumiți de tot ce cuprinde colaborarea noastră cu serviciile COMAX.”
„Suntem foarte mulțumiți de softul oferit de COMAX. A fost o soluție eficientă pentru managementul afacerii deoarece a acoperit toate aspectele, de la rapoarte pentru contabilitate la gestiunea stocurilor. În plus este un soft foarte ușor de folosit atât de către angajați cat și de către contabilă . Cireasa de pe tort este echipa de suport – mereu disponibilă, mereu amabilă, indiferent de zi sau ora cu soluții și ajutor.”
„Sistemul de gestiune COMAX ne oferă o imagine foarte clară și detaliata despre stoc la zi, vânzare pe anumite perioade, pe produse si pe costuri. Echipa este foarte operativa spre a rezolva orice dificultate, foarte prompți in a răspunde la toate solicitările. Softul nu se blochează si este foarte simplu de utilizat atât in zona de back-office, cât si pentru angajații din locații”
„După mine, și am studiat cam tot ce este pe piață, aplicația BinaSmartBusiness (pusă la dispoziție de COMAX Retail) oferă cel mai potrivit soft de gestiune a stocurilor pentru magazinele de vanzare cu amănuntul și tot ce ține de contabilitatea primară a firmei. În ce privește echipa de suport aș spune că activitatea lor ceste cea mai generoasă definiție a termenului SUPORT.
Gestionarea simultană a unui magazin online și a unei locații fizice poate fi destul de dificilă. Iar menținerea unei evidențe precise a stocurilor și a activității poate părea copleșitoare.
COMAX Retail îți este de ajutor. Prin intermediul soluției de Back-office și a aplicației de casier poți sincroniza eficient magazinul online și cel fizic. Astfel spus, ești mereu la curent cu toate aspectele importante ale business-ului tău.
Alege abonamentul lunar care ți se potrivește! Poți opta între soluția de Back Office și cea care inlcude și aplicație de casier pentru sincronizarea magazinului fizic cu cel online.
TVA inclus
Aplicația de Back Office
Documente nelimitate
Suport dedicat
Modul de facturare
Rapoarte de contabilitate
+20 analize și rapoarte
Business Intelligence
Update-uri nelimitate
TVA inclus
Aplicație Front-office
Aplicație Back-office
Documente nelimitate
Modul de facturare
Rapoarte de contabilitate
+20 analize și rapoarte
Business Intelligence
Suport 24/7 pentru casieri
Update-uri nelimitate
2 utilizatori Back Office
1 Utilizator Casier
Vrem să fii sigur că soluția noastră de gestiune este potrivită pentru afacerea ta. De aceea, îți oferim posibilitatea de a o testa GRATUIT timp de 14 zile, fără nicio obligație.
Îți oferim o ședință de consultanță și te vom ajutăm în crearea și configurarea contului, iar mai apoi te vom ghida pas cu pas prin platforma noastră. Vei avea ocazia să explorezi toate funcționalitățile softului și vei vedea concret cum poți să îți gestionezi mai eficient afacerea.
Ai funcții complexe și suport dedicat pentru a gestiona eficient afacerea ta.
Business Intelligence
Aplicație mobilă
Suport 24/7
Stocare Cloud
Integrare e-factura
Update-uri nelimitate
+20 Rapoarte și Analize
Sisteme de plăți
Catalog de produse
Funcții de marketing
Eficientizează-ți afacerea cu soluțiile de gestiune COMAX Retail
E atât de ușor să ai un magazin online performant când știi mereu ce se întâmplă. Solicită ACUM un cont GRATUIT și convinge-te cât e de ușor să iei decizii de business inteligente!